header-welkom-1200x350

versie: 19 februari 2024

Waar vind ik mijn beurt?

Selecteer het jaar, de maand en de dag van jouw beurt ...

Jaarrooster

Jaar:
  Maand:
  Dag:

Datum Tijd   Omschrijving zelfwerkzaamheidsplicht
za 31 aug 08:15 - 12:30 zelfwerkzaamheid Peter de Koning
za 31 aug 08:15 - 12:30 zelfwerkzaamheid Martin Naaktgeboren
za 31 aug 08:15 - 12:30 zelfwerkzaamheid Arjo Hollemans
za 31 aug 08:15 - 12:30 zelfwerkzaamheid Ton van den Meiracker
za 31 aug 08:15 - 12:30 zelfwerkzaamheid Martin Dragt

Beurt ruilen! Hoe werkt dat?

Op deze pagina kun je in het jaarrooster zien op welke dag jouw zelfwerkzaamheidsbeurt staat gepland. Mocht het zo zijn dat je op dat tijdstip verhinderd bent, dan kun je de beurt ruilen met een ander lid. het tijdstip waarop je ingeroosterd bent, kun je ook vinden op de pagina "Mijn Start". In het rooster hieronder kun per jaar, per maand zien wie ingeroosterd zijn. In het menu 'Besloten items' vind je het 'jaarrooster' in pdf-formaat en de 'telefoonlijst' om contact met andere leden te kunnen leggen.

Hoe werkt het ruilen van je beurt?

• Vooraf Gebruik de knop "Ruilverzoeken" om te zien of er al leden zijn die een verzoek om te ruilen hebben gedaan en waarmee je zou willen ruilen.
  • Daarna doe je zelf eerst een ruilverzoek zodat iedereen kan zien dat je wilt ruilen.

Ruilen gaat zo:

• Vind jouw beurt in het rooster via een keuze van:  jaar / maand / datum.
  • Achter de regel met je naam klik je op de 2 groene pijltjes.
  • Omdat je  nog niet de juiste dag om te ruilen weet, kies je voor... "Nog geen ruilmogelijkheid gevonden" , anders kies je een naam/datum uit de lijst met ruilverzoeken en klik je op "Opslaan" In het laatste geval ontvangt het andere lid een e-mail met jouw ruilverzoek.
  • Jouw verzoek is nu zichtbaar voor alle andere leden.
  • Als er geen andere leden zijn die ook een ruilverzoek hebben gedaan of wanneer je van beurt wilt wisselen op een bepaalde datum kun je met behulp van het jaarrooster en de telefoonlijst contact met het betreffende lid opnemen.
  • Je kunt je ruilverzoek evt. intrekken door op de pagina "ruilverzoeken"  op de pijltjes achter je naam te klikken.
  • Let op: Zodra je een match om te ruilen vindt moet de ander jouw verzoek om te ruilen accepteren in de lijst met ruilverzoeken. Jullie mondelinge afspraak is dus niet voldoende. Je ontvangt hierover een e-mail met zijn/haar akkoord.
  • Hierna wordt het rooster automatisch aangepast en krijgt de technische commissie hierover bericht.