header-programma-1920x350

versie: 23 maart 2024

Ons programma voor 2024

Ook dit seizoen worden er voor de leden weer eenverschillende activiteiten zoals zeilwedstrijden en evenementen georganiseerd.Ook is het clubhuis in het weekend voor leden geopend. De openingstijden kunt u vinden in ons clubblad "de Kaaipraat".

kalender

Jaarlijks organiseren we een openingswedstrijd en een mosselrace met gezamenlijke maaltijd, avondwedstrijden, en het 'klompzeilen'. We sluiten het vaarseizoen af met een gezamenlijk sluitingsweekend. Gedurende de wintermaanden worden er klaverjasavonden gehouden.

Uitslag: Ik wil graag uitleg over de nieuwe website!

Ik heb geen behoefte aan uitleg
0x gestemd
Ik wil graag uitleg, het liefst 's morgens en/of 's middags
2x gestemd
Ik wil graag uitleg, het liefst 's avonds.
0x gestemd
Totaal aantal stemmen: 2

.

.Het is vanzelfsprekend dat er activiteiten binnen een vereniging als de onze op het programma staan maar minder bekend hoeveel "handen" daaraan te pas komen. Een aantal leden zet zich hier steeds weer voor in, maar ...

evenement

... al deze vrijwillgers kunnen best wat steun gebruiken. Jouw ideeën of je aanbod voor "extra handen" maar ook je vragen hierover kun je altijd bij ons kwijt. neem dan even contact op met de coördinator evenementen  of onze clubhuiscoördinator.